بانر

كلمات اغنية نفسى لمروة نصر

نفسى اعيش فى يوم مطمنى نفسى فى لحظه اعشيها واكون انا
ايوة خايفه يجى بكره وابقى بنسبلو زكرى
ايوه خوف انا عايشه فيه مستسلمى
خايفة ضعيفه يعنى انا هعمل ايه
حاجه مخيفة دا اللى بحس بيه
حاجه فيا من زمان عمرى ما بحس بامان
عمرى ماتحقق لى حلم حلمت بيه
اة
انا عايزة قلبى يعيش وحيد حابة انى افضل من بعيد
مش عايزة اعيش مع ناس بتخدع بعضها
لوحدى فى حضنى احسن مستحيل
فى حد يحضن عمرى ما مشيت سكة ليا منورة
اة
انا عايزة قلبى يعيش وحيد حابة انى افضل من بعيد
مش عايزة اعيش مع ناس بتخدع بعضها
لوحدى فى حضنى احسن مستحيل
فى حد يحضن عمرى ما مشي سكة ليا منورة
عمرى ماخدت حاجه بحبها
حتى الفرحة خايفة منها
خايفة تطلع مش حقيقة واندفع واعمل جريئة
واتوجع مانا قلبى اه مش قدها
خايفة ضعيفه يعنى انا هعمل ايه حاجه مخيفة دا اللى بحس بيه
حاجه فيا من زمان عمرى ما بحس بامان
عمرى ماتحقق لى حلم حلمت بيه
اه
انا عايزة قلبى يعيش وحيد حابة انى افضل من بعيد
مش عايزة اعيش مع ناس بتخدع بعضها
لوحدى فى حضنى احسن مستحيل
فى حد يحضن
عمرى مامشي سكة ليا منورة
اه
انا عايزة قلبى يعيش وحيد حابة انى افضل من بعيد
مش عايزة اعيش مع ناس بتخدع بعضها
لوحدى فى حضنى احسن مستحيل
فى حد يحضن
عمرى مامشي سكة ليا منورة